Sunday, August 06, 2006

Seninle yaşlanmak istiyorum

Seneler  geçsin, sen beni bil, ben seni bileyim istiyorum.  Benim olduğu kadar  dostlarının,    dostlarının  olduğu kadar benim ol istiyorum.

Nice sıkıntı ve zorluk yaşayıp  anlatalım. Yaşayalım ki, öğrenelim hayatı ve  destek çıkmayı.', 'birbirimizin omuzlarında ağlamalıyız. Sen çok dertlenip, arkadaşlarınla eve  gelmelisin. Paylaşmalı ve beraber sıkılmalıyız. Öyleki,  yalnız, sıkılmak sıkmalı  bizi.

Yaşayalım ki, paramız olunca sevinelim. Güzel günlerimizi,  evimizde, bir şişe şarap ve pijamalarımızla kutlamalıyız.

  ya da bazen  dostlarla ucuz biralar içerek...

  böylece yaşamalıyız işte.

  sonra çocuğumuz olmalı, düşünsene,  senin ve benim olan bir canlı. Geceleri ağladıkça sırayla susturmalıyız. Sen arada mızıkçılık yapmalısın. Ve ben söylenerek sıranı almalıyım.

  yorgun olduğum için yemek yapmamalıyım, söylenerek yumurta kırmalısın.

  hava soğukken birbirimize sıkıca sarılıp  yatmalıyız. Zaman su gibi akıp giderken, herşey yaşanmış bir hayatımız  olmalı.

  herşeye rağmen hiç bıkmamalıyız birbirmizden mutlu da olsa,  kötü de olsa, yaşadığımız günler bizim günlerimiz olmalı.

  saçlara düşünce aklar, ya da idince aklar,  çocukları güvence altına alıp gitmeli bu şehirden. Kavgasız, her sabah  cinayetle uyanılmayan, sessiz bir yere gitmeliyiz.

  geceleri balkonda  denizi seyredip, sandalyelerimizde sallanmalıyız. Eve gelip, benden kahve  istemelisin. Çocuklar gelmeli ziyaretimize, geçmişteki hareketli  günlerimizi anımsamalıyız.

  ben, "bey" demeliyim sana, sen de "hanım".

  öyle sevmelisin ki beni bu yazdıklarım  korkutmamalı seni.

  tebessümler açtırmalı yüzünde. Birgün bu hayatı  bırakıp giderken, sadece mutluluk olmalı yüzümüzde birbirimizi sevmenin  gururu olmalı "herşeyde"...

Can yücel

No comments: