Monday, October 02, 2006

Yolunu Kaybeden Adam

Adamin biri arabasiyla seyahat etmekteymis. Bir ara kayboldugunu anlayip kaldirimda yuruyen birinden yardim istemis:

-Afedersiniz, bana yardim edebilir misiniz? Saat ikide bir arkadasimla randevum vardi, su anda yarim saat gecikmis durumdayim ve nerede oldugumu bilmiyorum. ', 'Elbette yardim ederim. Su anda bir aracta bulunuyorsunuz, 40 ile 42 kuzey enlemi, 58 ile 60 Greenwich boylamindasiniz, saat 14.02 ve 35 saniye, bugun Cuma, hava sicakligi 24,5 derece.

- Siz bir enformasyon uzmani olmalisiniz.

- Dogru, peki nasil bildiniz?

- Cunku soyledikleriniz teknik olarak dogru ama pratik degeri yok. Zira bana verdiginiz butun bu bilgilere ragmen degisen bir sey yok, hala yolumu kaybetmis durumdayim.

- Siz de bir yonetici olmalisiniz, oyle degil mi?

- Dogru, peki siz nasil anladiniz?

- Cok kolay, Nerde oldugunuzu bilmiyorsunuz, nereye gideceginizi bilmiyorsunuz, bir soz vermisiniz ve nasil yerine getireceginizi bilmiyorsunuz, simdi de sorununuzu bir baskasinin cozmesini bekliyorsunuz. Nitekim, su anda benimle karsilasmadan onceki durumda bulunuyorsunuz. Ama simdi, tuhaf bir sekilde sucu bana atacak bahaneler bulacaksiniz.

No comments: