Sunday, September 03, 2006

Tarih

17. yy: erkeklerle tanışmak ahlaksızlıktır.
18. yy: yeni tanıştığınız bir erkek ile babanız izin vermeden kahve
içmeniz ahlaksızlıktır.
19. yy: yeni tanıştıınız bir erkekle ilk buluşmanızda öpüşmeniz
ahlaksızlıktır.
20. yy: yeni tanıştığınız bir erkekle ilk buluşmanızda sevişmeniz
ahlaksızlıktır.
21. yy: tanımadığınız bir erkekle sevişmeniz ahlaksızlıktır.
--------------------------------------------------------------------
17. yy: sizden yaşca büyüklerle aynı alanda bulunmak terbiyesizliktir.
18. yy: sizden yaşca büyüklerle aynı alanda iken oturmak
terbiyesizliktir.
19. yy: sizden yaşca büyüklerin yanında bacak bacak üzerine atmak
terbiyesizliktir.
20. yy: sizden yaşca büyüklerin yanında küfür etmek terbiyesizliktir.
21. yy: sizden yaşca büyüklerin yanında sevişmek terbiyesizliktir.
---------------------------------------------------------------------

17. yy: soyluluk bir erkegin sahip olabilecegi en onemli seydir
18. yy: soyluluk, parayla birlikte bir erkegin sahip olabilecegi en
onemli seydir
19. yy: soyluluk, paradan sonra bir erkegin sahip olabilecegi en onemli
seydir
20. yy: para bir erkegin sahip olabilecegi en onemli seydir soyluluk
kavrami sosyal degisimin en onemli gostergesidir
21. yy: soyluluk mu?
----------------------------------------------------------------------
17. yy: her şey tanrı için.
18. yy: her şey önce tanrı sonra kral için.
19. yy: her şey önce tanrı sonra toplum için
20. yy: her şey önce tanrı sonra toplum sonra benim için.
21. yy: her şey benim için.
-----------------------------------------------------------------------

17. yy: benim gibi düşünmeyeni öldürürüm.
18. yy: benim gibi düşünmeyeni yargılar sonra öldürürüm.
19. yy: benim gibi düşünmeyeni yargılar sonra hapse atarım.
20. yy: benim gibi düşünmeyen salaktır.
21. yy: benim gibi düşünmeyenler de mi var?
-----------------------------------------------------------------------
kadınlar:
i.o. 1500: en iyi savaşçıyla yatmalıyım.
i.o. 300 : en iyi filozofla yatmalıyım.
i.s. 1600: en iyi sairle yatmalıyım.
i.s. 2000: en zengin işadamıyla yatmalıyım.

No comments: