Wednesday, June 28, 2006

BİLMİYORSUN

Kaç gecedir seni uyuyorum
Seni uyanıyorum kaç zamandır
İsmin hala dudaklarımda gizli,
Seni içiyorum sabah akşam.
Kaç dumandır gözlerimde tütüyorsun
Seni ağlıyorum kaç damladır, seni gülüyorum

BİLMİYORSUN..

Hiç düşündün mü saçlarım neden böyle dağınık
Neden gözlerim bu kadar parlak
Ve seni neden seviyorum delicesine
Kaç dalgadır seni vuruyor denizler ,yüzüme
Kaç martıdır başımda dolaşıyorsun
Kaç rüzgardır saçlarımda ellerin

BİLMİYORSUN..', 'Kaç mızraptır seni vuruyorum tamburumun tellerine
Kaç sestir sen ağlıyorsun göğsümde nağme nağme
Seni çiziyorum kaç resimdir
Seni çığırıyorum türkü türkü

BİMİYORSUN..

Kaç gündür seni üşüyorum
Sana yanıyorum kaç haftadır,bilmiyorsun
Kaç buluttur ıslanıyorum aşkından
Yüzüm sen,gözüm sen ,saçım sen oldun
Kaç aynadır sen duruyorsun karşımda
Kaç ormandır yanıyorsun yüreğimde
BİLMİYORSUN..

Kaç şarkıda seni dinler ağlarım
Kaç kadehtir sen dokunuyorsun dudaklarıma
Seni içiyorum kaç şaraptır
Kaç özlemdir özlüyorum kokunu
Kaç vapurdur sen gidiyorsun içimden
Kaç saattir bekliyorum aramıyorsun

BİLMİYORSUN..

Kaç ölüdür ölüyorum ardından
Kaç mezardır gömüyorum aşkını olmuyor
Bilmiyorsun ceylan gözlüm ,bilmiyorsun
Seni neden sevdiğimi ,nasıl sevdiğimi bilmiyorsun
Seni uyanıyorum kaç sabahtır,

BİLMİYORSUN..

No comments: